Facebook haladó II. tanfolyam

  • Leírás
  • Időpontok
  • Tananyag
  • Tudnivalók
Lépj tovább Facebook haladó I. tréninged után!
Az alapok ismerete remek lehetőség, hogy még pontosabban, még hatékonyabban célozz, azonban a speciális optimalizálási lehetőségek még szélesebb elérést biztosítanak számodra. Kövesd és elemezd eredményeidet, finomíts hirdetéseiden a célok érdekében.
Ezen a napon kifejezetten olyan lehetőségekről lesz szó, melyek használatával tűhegy pontossággal értékesíthetsz. Megismered az érdeklődési alapú célközönségen túl az egyéni és hasonmás célközönségek beállításait és használatát.
Vajon melyik célközönség hozza a legjobb eredményeket a kampányaid során? Kik az oldalad látogatói? Miért és hogyan érdemes létrehozni egyéni célközönségeket? Ezekre és még sok más kérdésre is választ kapsz gyakorlatorientált tréningünket követően!

Minden résztvevőenk online elérhető letölthető anyagok: elméleti és gyakorlati feladatokhoz használható információk. Hasznos linkeket tartalmazó, letölthető LINKGYŰJTEMÉNY, ami több, mint száz linket tartalmaz a leghasznosabb online marketing eszközökről, felületekről.

  • Online marketing stratégia haladó hirdetéskezelőknek
  • Egyéni célközönségek beállítása és használata
  • Facebook és Instagram oldalon aktivitást mutató felhasználók célközönség beállítása
  • Facebook Meta Pixel (remarketing) beállítása lépésről-lépésre
  • Weboldalon járt felhasználók (remarketing) célközönségnek a beállításait, nekik megjelenő hirdetések létrehozását
  • Weboldalon járt felhasználók (remarketing) célközönségnek szegmentálását, azaz több célközönség beállításait, attól függően, hogy a weboldalon belül melyik aloldalon jártak
  • Kizárások használatát
  • Hasonmás célközönség fogalma, beállítási lehetőségei
  • Egyéni célközönségből Hasonmás célközönség beállítása, használata
  • Adatbázis gyűjtési (e-mail gyűjtési) technikák, ezek szabályos felhasználása egyéni célközönség létrehozására
  • Gyakorlati tippeket és tanácsok
  • Konverziómérési lehetőségek bemutatása
  • Kampányok haladó szintű elemzése
  • Integrálási lehetőségek bemutatása más rendszerekkel, például: Hírlevélküldő rendszer (Mailchimp) + Meta fiók összekötés
  • Messenger Chatbot lehetőségeinek bemutatása
A tanfolyam adatai:
Nyilvántartásba vételi száma: -
Tanfolyam díja: 45.000 Ft
Tanfolyam vizsgadíja: 0 Ft
Tanfolyam óraszáma: 8 óra
Tanfolyam végét igazoló dokumentum: tanúsítvány
Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

A tanfolyam megkezdésének feltételei:
Iskolai végzettség: nem feltétel
Szakmai végzettség: nem feltétel
Szükséges előismeretek: -

A képzést a RUANDER Oktatóközpont szervezi. Ha részletesebb tájékozatást szeretnél, kérünk keresd fel a weboldalunkat a részletek gombra kattintva.