Online Marketing tanfolyam

  • Leírás
  • Időpontok
  • Tananyag
  • Tudnivalók

Komplex Online marketing alaptanfolyamunk segítségével megismerheted és megtanulhatod optimálisan használni a Facebook, Instagram és Google legújabb megjelenési és hirdetési trendjeit, közelebb kerülhetsz célcsoportodhoz a Google Analytics adatainak segítségével, és áttekintjük a keresőoptimalizálás legfontosabb elemeit is.

A gyakorlatorientált, interaktív képzés során kitérünk a csoport résztvevői számára releváns termék- vagy szolgáltatáskörökre is, így megszerzett tudásodat közvetlenül saját vállalkozásod köré építheted. Gondolkodj célorientáltan, használd fel a tanfolyam során kialakult elképzeléseidet céged új marketing stratégiájának kialakításához!

Miért érdemes velünk belevágnod online marketing ismereteid elmélyítésébe?

  • A felületeken mindent beállítunk lépésről-lépésre.
  • Az elméleti ismereteket rögtön alkalmazzuk a gyakorlatban is.
  • Életszerű példákkal dolgozunk.
  • A törzsanyagon kívül a gyakorlati folyamatok során már bevált tippeket és javaslatokat is megosztjuk Veled.
  • Élő-online oktatásunk segítségével a tantermi képzéssel megegyező minőségben fejlődhetsz – a világ bármely pontjáról.
  • A tanfolyam stabil alapokat nyújt, ha kimondottan online marketing területen szeretnél elhelyezkedni.
  • Rengeteg elméleti anyagot és hasznos linkeket fogsz kapni letölthető formában.


A képzés fő tematikai egységei:

  • Facebook és Instagram oldal létrehozása, kezelése, ingyenes megjelenési lehetőségek
  • Facebook hirdetések
  • Google Ads Keresési hirdetési lehetőségek
  • Instagram kampányok
  • Google Analytics GA4
  • Keresőoptimalizálás (SEO)


A képzés egyben, vagy akár modulonként is elvégezhető, ha pedig csak bizonyos témakör érdekes számodra, 1 napos tréning keretében külön is kiválaszthatod!

 

2025-03-24 - 2025-03-28
Oktatási napok, időpontok
hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek
09:00 - 16:00


Időtartam
1 hét (40 óra)


Ár
189.000 Ft


Oktatás módja
Online
2025-06-28 - 2025-07-26
Oktatási napok, időpontok
szombat
09:00 - 16:00


Időtartam
5 hét (40 óra)


Ár
189.000 Ft


Oktatás módja
Online
2025-08-04 - 2025-08-08
Oktatási napok, időpontok
hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek
09:00 - 16:00


Időtartam
1 hét (40 óra)


Ár
189.000 Ft


Oktatás módja
Online
  • Online marketing stratégia, követők, célcsoport elérése különböző csatornákon
  • Online trendek bemutatása
  • Stratégiai döntések – Milyen online marketing csatornát használjuk?
  • Piaci pozicionálás szerepel a közösségi marketingben
  • Ideális célcsoport meghatározása:
    • Ki a célpiacod? (Piaci pozíció)
    • Kinek akarsz értékesíteni? (Célcsoport – Buyer Persona)
  • Értékesítés folyamat az online térben, tippek, javaslatok
  • Sikeres kommunikáció, a célcsoporthoz igazított tartalommal a Social felületeken:
    Nem az értékesítés az elsődleges cél, hanem az érdeklődés felkeltése – MINTÁK linkek a letölthető elméleti anyagban
  • Facebook oldal létrehozása, menü, borítókép, profilkép, névjegy adatainak beállítása (meglévő Facebook oldalon is lehet dolgozni)
  • Facebook oldal beállításai: hozzáférések, törlési, inaktiválási lehetőségek, összekötési lehetőségek az Instagrammal
  • Egyedi posztok készítése
  • Posztok (bejegyzések) készítéséhez javaslatok, minták (URL) bemutatása, ami az elméleti pdf anyagokban is visszanézhetőek, kattinthatóak
  • Képszerkesztő programok ajánlása
  • Bejegyzés szöveges részéhez hasznos információk, tippek: emojik használata, betűformázási lehetőségek bemutatása
  • ChatGPT (Mesterséges Intelligencia) használata szövegírásra
  • Videós tartalom fontossága, videós bejegyzés készítése
  • Meta Business Site bemutatása: bejegyzések időzítési lehetőségek, elemzések
  • Facebook nyereményjáték szabályos indításának a bemutatása
  • Facebook események létrehozásának bemutatása
  • Új Instagram fiók létrehozása, beállítása
  • Meglévő Instagram fiók mellé, hogyan tudunk egy másik üzleti fiókot beállítani
  • Instagram profil és üzleti oldal közötti különbségek
  • Instagram magánfiók átváltása üzleti fiókra
  • Hogyan gyűjts követőtábort és hogyan szerezz vásárlókat az Instagramról
  • Reels-videók bemutatása (álló formátumú rövid videók), Reels-videók készítésének lehetőségei
  • Instagram bejegyzés készítése
  • Instagram Story készítése
  • Meta Business Site bemutatása: bejegyzések egyszerre történő kihelyezése a Facebook és Instagram üzleti oldalra
  • Online marketing stratégia, követők, célcsoport elérése különböző csatornákon
  • Online trendek bemutatása
  • Stratégiai döntések – Milyen online marketing csatornát használjuk?
  • Ideális célcsoport meghatározása
  • Értékesítés, hirdetési folyamat az online térben, tippek, javaslatok
  • Meta Hirdetéskezelői fiók használata, számlázási módok, felhasználók hozzáadása
  • Összes kampánytípus, hirdetési lehetőség bemutatása
  • Célközönségek meghatározása, célzási lehetőségek részletes bemutatása, gyakorlati tippek, javaslatok
  • Célcsoport elérésének a beállítása földrajzi, nem, életkor és érdeklődés szerint
  • Speciális hirdetéskategóriák bemutatása
  • Összes kampánytípus, hirdetési típus bemutatása
  • Webforgalom és bejegyzés kiemelés típusú kampány teljes körű beállítása lépésről lépésre
  • Facebook, Instagram és Messenger hirdetések elkészítése (képes, videós formában is)
  • Hasznos tippek, bevált gyakorlatok a hirdetés készítéséhez
  • Hirdetés készítéséhez ajánlott programok bemutatása: kép, videó és szövegszerkesztés
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • Online marketing stratégia, célcsoportok elérése különböző csatornákon
  • Google kereső és különböző Google platformok bemutatása
  • Google Ads fiók létrehozása
  • Google Ads fiók beállításai, számlázási és fizetési lehetőségek, felhasználók hozzáadása
  • Kulcsszótervező bemutatása. Kulcsszókutatás
  • Kulcsszavak optimális használata, tippek és gyakorlati tanácsok
  • Mire vigyázzunk a kulcsszavak kiválasztásánál, kulcsszóegyezési beállítások
  • Google Trends eszköz bemutatása
  • Keresési kampány létrehozása lépésről-lépésre
  • Hirdetések készítése, bevált technikák, gyakorlati tanácsok
  • Eszközök bemutatása: belsőlink-, kiemelő-, strukturált kódrészlet-, hívás-, és promóciós bővítmények beállítása
  • Hirdetések előnézeti funkciója és diagnosztikája
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
  • Online marketing stratégia
  • Weboldal és webáruház hatékonyságát növelő javaslatok
  • Értékesítési folyamat (termék és szolgáltatás) bemutatása az online térben
  • Google Analytics GA4 fiók létrehozása: ha most regisztrálsz először
  • Google Analytics GA4 fiók létrehozása: meglévő UA mellé
  • Technikai beállítások közérthetően
  • Hozzáférések beállítása
  • Adatok elemzése
  • Döntéshozatalhoz szükséges adatok bemutatása, elemzése, melyek segítenek a döntéshozatalban, hogy melyik csatornán (Google, Hírlevél, Facebook) milyen arányban osszuk el az online marketingre fordított keretösszeget
  • Más, hasznos, ingyenesen elérhető elemző eszközök bemutatása
  • Mi a Keresőoptimalizálás (SEO)?
  • Hogyan függ össze a SEO két területe? - Technikai és tartalmi optimalizálás
  • Technikai SEO. Milyen követelményeknek kell megfelelni egy weboldalnak?
  • Tartalmi SEO. Milyen feltételeknek kell megfelelnie a tartalomnak? Hogyan írd meg a szöveges tartalmat, hogy a Google algoritmusnak és a felhasználóknak is jó legyen
  • Hogyan válasszuk ki a kulcsszavakat
  • Google Ads kulcsszótervező és Google Trends eszköz bemutatása
  • Mi és mire alkalmas a Google Search Console?
  • Google Speed teszt használata, azaz a weboldal betöltődési sebességének a mérése
  • WordPress tartalomkezelő weboldalak keresőoptimalizálási lehetőségei, ingyenes bővítmény javaslata és használatának bemutatása
  • Nem WordPress típusú weboldalak esetén: technikai leírás a résztvevőknek, amit a webfejlesztőnek el tudnak küldeni (Mit kérj a fejlesztőtől!)
  • Online, ingyenesen használható SEO tartalomkészítésre ajánlott eszközök bemutatása
  • Linképítés szerepe, lehetőségei napjainkban
  • SEO ellenőrző használata
    A tanfolyam adatai:
    Nyilvántartásba vételi száma: -
    Tanfolyam díja: 189.000 Ft
    Tanfolyam vizsgadíja: 0 Ft
    Tanfolyam óraszáma: 40 óra
    Tanfolyam végét igazoló dokumentum: tanúsítvány
    Tanfolyam helyszíne: 1139 Budapest, Frangepán utca 3.

    A tanfolyam megkezdésének feltételei:
    Iskolai végzettség: nem feltétel
    Szakmai végzettség: nem feltétel
    Szükséges előismeretek: -

    A képzést a RUANDER Oktatóközpont szervezi. Ha részletesebb tájékozatást szeretnél, kérünk keresd fel a weboldalunkat a részletek gombra kattintva.